18 lutego 2013

Sklep...

No myślę ja i myślę o tym sklepie i zbieram się i zabieram i chyba już tuż tuż, niedługo, wkrótce coś będzie. Co gdzie i jak? Namiary dam, zamieszczę i roztrąbię ;) Zanim to nastąpi jednak, wiem na pewno, że popracować nad zdjęciami muszę. A na to i czas i słońce potrzebne. Niby tu tego drugiego powinno być pod dostatkiem, ale coś ostatnio deficyt, więc czekam i wtedy już do tegoż sklepu będzie bliżej niż dalej. 

Chodzi mi po głowie jeszcze co by tam wystawić czy tylko torebki, czy dziecięce bajery też..., pomysłów oczywiście tysiąc, ale jakoś ujarzmić i opanować mi je trza. No w każdym razie jak wymyślę, to ułatwi to pewnie chętnym zakup, bo póki co z pewną nieśmiałością "klienci" pukają do mnie za pośrednictwem mojego osobistego konta na fb. A można przecie (zanim finalnie i oficjalnie otwarcie sklepu nastąpi) pisać i pytać i co w duszy gra na info@creaturra.com lub poprzez creaturrową stronę facebookową: https://www.facebook.com/creaturra

Tymczasem znowu coś powstaje. Właściwie to już się prawie kończy :) Mała odsłona poniżej. Dodam iż niepełna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz