8 kwietnia 2013

WIOSENNY KONKURS CREATURRY!!


Postanowiłam zorganizować konkurs :) Jest to dla mnie wyzwanie techniczne, bo czynię to pierwszy raz. Mam nadzieję, że frekwencja będzie większa niż 1 osoba :)

Po co się robi konkursy? - Dla nagrody!

Co jest nagrodą w tym? - Torebka!

Jaka? - Wygrany będzie mógł wybrać pomiędzy:
1. "Wiśnią z Wanilią"
2. "Pokrzywą" (z zapięciem lub bez)
3. "Francją - Elegancją"
4. "Oczopląsownicą z kokardą"

No i teraz najważniejsze! Co zrobić, aby wygrać?

1. Zagrać:)
2. Tradycyjnie dla tego typu konkursów polubić stronę Creaturry na fb (https://www.facebook.com/creaturra), jeśli jeszcze jej nie lubisz.
3. Udostępnić dla wszystkich info o tym konkursie na swoim wallu/ścianie.
4. Umieścić na swoim wallu/ ścianie fb link do produktu z mojego bloga (www.creaturra.pl), który najbardziej Ci się podoba.
5. Wysłać mi krótką wiadomość na fb lub info@creaturra.com z imieniem i nazwiskiem bądź swoją nazwa użytkownika na fb, żebym mogła włączyć Cię do biorących udział w losowaniu.

Co dalej? 14.04 tj. w najbliższą niedzielę odbędzie się losowanie wyników i wyłonienie Zwycięzcy!! Ogłoszenie wyników nastąpi o godz. 17.00 (czyli do 16.30 można brać udział) na stronie fb i na blogu.

Mam nadzieję, że chętnie weźmiecie w nim udział :P Panów także zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:) Torebka dla Dziewczyny, Siostry, Żony, Córki...zawsze się przyda ;)

Mam nadzieję, że niczego nie przeoczyłam : ))

Miłego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz